مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات مواد شوینده ایرانی

طبق آمارهایی که  توسط وزارت صنعت،معدن و تجارت منتشر شده است بیشترین صادرات (صادرات مواد شوینده) از ایران در تمام زمینه های تولیدی به کشورهای همجوار ایران از جمله عراق ،افغانستان و سوریه صورت می گیرد که صادرات مواد شوینده هم از این قائده مستثنی نیست و حجم بیشتر صدور این محصولات به کشورهای مذکور و چند کشور دیگر صورت می گیرد که مبلغ قابل توجهی ارز به داخل کشور وارد می کند که این امر نشان از اهمیت تولید مواد شوینده و کارایی و بهره وری که بایستی در این زمینه تولیدی در ایران ایجاد شودحکایت دارد.

درباره صادرات شوینده:

با عنایت به اینکه کشورهای همسایه ما از جمله کشورهایی که نام برده شد در زمینه تهیه و تامین مواد اولیه و تکنولوژی و دستگاه های تولید مواد شوینده مشکل دارند و توان تولید این محصولات را ندارند بایستی این کالاها را از نزدیک ترین مقصد که ایران هست تهیه نمایند . علت اینکه این کالاها از ایران صادر می شود یکی از مهمترین دلایل آن نزدیکی ایران به کشورهای مذکور از لحاظ مسافت و بازار رانی هست مه مزیت بسیار مهمی به حساب می آید و مزیت دوم نزدیکی فرهنگ های مردم ایران با ان کشورها است که محصولات ایرانی مورد توجه انها نیز هست.

افزایش قیمت تمام شده مواد شوینده حاکی از افزایش یا گران شدن قیمت مواد اولیه دارد که با ارز تامین می شود بنابر این اگر سازوکاری برای تامین ارز به نرخ ارزان برای تولد کنندگان تعریف شود تا بتوانند مواد اولیه را ارزانتر بخرند قیمت ها نیز کاهش خواهد یافت.

در شرایط کنونی و بالا رفتن نرخ ارز تعدادی از سود جویان با سوء استفاده از شرایط موجود کالاهایی را که با دلار ارزان تهیه کرده اند با نرخ آزاد محاسبه کرده و با قیمت گران به فروش میرسانند تا برای جایگزینی خوبی برای دلار هزینه شده داشته باشند که برای این موضوع بایستی راهکاری اندیشیده شود.

با سیاست هایی که دولت اندیشیده و حمایت هایی که صورت گرفته است قیمت ارز در حال ثبات پیدا کردن و متعادل شدن است که باعث تعادل قیمت تمام شده مواد شوینده و کاهش قیمت انها خواهد شد. در نهایت می توان امیدوار بود به کاهش قیمت و ثبات قیمت در بازارها .

با ثابت شدن قیمت ها و تعادل در بازار پیش بینی می گردد که صادرات مواد شوینده به کشورهای مذکور با رشد قابل توجهی مواجه شده و ارز فراوانی وارد کشور شود .

تجاری که قصد خرید و صادرات این محصول را دارند میتوانند با کارشناسان و مشاوران فروش ما در تماس باشند تا پروسه خرید و صادرات ایشان تکمیل گردد. شرکت تولیدی ما آماده مذاکره با تاجران گرامی است که با شرایط گوناگون قصد خرید و صادرات دارند. ما تقریبا با تمام شرایط شما کنار آمده و اماده تامین سفارشات متنوع شما گرامیان هستیم . کافی هست با ما تماس حاصل نمائید.

 

بازدیدها: 132

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *