مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده در کارخانه مسواک

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت مسواک برقی در کارخانه مسواکقیمت عمده انواع مسواکمسواک ارزان را از کجا بخریم؟
کارخانه مسواک

فروش های عمده مسواک و دستمال کاغذی در کارخانه پاکال توسط کادر فروش خبره انجام می‌شود و سیستم فروش در مورد محصولات به صورت عمده با خرده فروشی ها بسیار متفاوت است. کالای مسواک یک محصولی است که روزانه طبق سفارش خریداران تولید و برای آنها ارسال می‌شود و در هیچ موارد دپوی انبار وجود ندارد.

کارخانه مسواک

قیمت مسواک برقی در کارخانه مسواک

مسواک ها انواع مختلف دارد :
  1. مسواک ساده با درپوش و بدون درپوش
  2.  مسواک دارای برس زبان شوی
  3.  مسواک چرخشی
  4.  مسواک برقی

ما در اینجا به تک تک این محصولات نگاه ریز خواهیم داشت تا تفاوت آنها را کاملا درک کنید. مسواک ساده که ارزانترین مسواک ها هستند و بیشتر برای ارگان ها ،زندان ها،پادگان ها،بیمارستان ها ،هتل ها و مراکز خیریه استفاده می‌شود. نوع دیگ مسواکدهای تولیدی شرکت مسواک دارای برس زبان شوی است که مخصوص خانوارها می باشد و هر فردی می‌تواند از آن استفاده کند و برس هایی برای شستن دندان های عقبی کاربرد دارد و همچنین برسی برای شستن زبان که محل تجمع میکروب ها و باکتری ها می باشد.

نوع سوم مسواک چرخشی می باشد که دارای فرچه هایی مخصوص است و در موقع استفاده فرچه ها حالت چرخشی دارند و نظافت و شستشوی بهتر کمک می‌کند و محل هایی که ممکن است مسواک به آنجا ورود نکند را شستشو می‌دهد. نوع چهارم مسواک برقی است که افراد خیلی کمی از آن استفاده می‌کند بیشتر مخصوص قشر ناتوان و معلولین جامعه است یا افرادی که بسیار ناتوان در انجام امور خود هستند. این مسواک برای این چنین افراد طراحی و تولید می‌شود. استفاده این مسواکها بسیار آسان و بدون نیاز به چرخاندن در دهان است.

کارخانه مسواک

قیمت عمده انواع مسواک

همانطور که می دانید در شرکت پاکال مسواک‌های متفاوتی تولید و بسته بندی می‌شود و هرکدام قیمت مختلفی دارد مسواک های ساده ارزانترین هستند و مسواک های برقی بالاترین قیمت را دارند. علی ای حال قیمت های عمده بسیار ارزانتر از قیمت های خرده است و بهترین قیمت ها را با بهترین کیفیت را از شرکت پاکال بخواهید و با خرید های عمده تفاوت قیمت ها را احساس کنید.

فروش های عمده همیشه و همه جا در هر نوع کالایی باید از خود کارخانه گرفت و منجر به خرید های عمده شد. اینگونه حاشیه سود بالایی هم برای عمده فروش ها و هم بنکداران دارد. موضوع مهمتر این است که خریداران عمده علاوه بر اینکه کالا را با قیمتی ارزان و بسیار پایین خریدا ی می‌کنند شرکت برای آنها اشانتیون فروش و تخفیفات خوبی در نظر می‌گیرد تا از این مشتریان حمایت کرده و باعث برندسازی در مورد محصولات خود هم شود.

کارخانه مسواک

مسواک ارزان را از کجا بخریم؟

کارخانه پاکال با طراحی و تولید محصولات متنوع و مختلف با قیمت های مختلف و ارزان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه فروش مسواک می باشد. پس ارزانترین مسواک ها را از این شرکت جستجو و خرید مناسبی انجام دهید و به فروش برسانید. ارزان قیمت ترین مسواک این شرکت مسواک های ساده بدون در پوش است که بیشتر برای محل هایی که برای مصرف چند روزه و کوتاه مدت است استفاده می‌شود. مثلا هتل‌ها و بیمارستان ها که فقط در این مکان استفاده می‌شود و آن مراکز برای مسافران یا بیماران خود تهیه می کنند و در اختیار آنها می‌گذارند.

البته مسواک های ارزان قیمت هم انواع مختلفی دارند و یا به صورت فله هستند و یا به صورت سلفونی بدون درپوش و یا سلفونی با درپوش که بهترین این نوع مسواک ها سلفونی با درپوش است و از نظر بهداشتی هم بهتر است البته این موضوع را هم مدنظر داشته باشید که همه نوع مسواک ها از بهترین مواد اولیه تهیه شده است و از لحاظ کیفیت عالی و ضمانتی هستند. کیفیت محصولات تولیدی شرکت پاکال همان ضمانت کالا می باشد و این شعار نیست همان تعهد فروش کارخانه به خریداران می باشد پس با خریدی ارزان و مطمئن باعث رونق کسب و کار خود شوید.

Views: 14

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *