مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت انواع مواد شوینده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد شویندهکیفیت انواع شامپو بچهمواد شویندهکیفیت صابون های بچهکیفیت انواع شامپو های بدنمواد شویندهخرید انواع محصولات شویندهمواد شویندهلیست قیمت شوینده ها
مایع لباسشویی تندیس

لیست قیمت انواع مواد صابون بچه دیترون را می توان از طریق سایت های اینترنتی و کانال های ارتباطی بدست آوردکه این قیمت درهر نوع محصول شوینده متفاوت می باشد. قیمت , یکی از ارکان خریدو فروش موادشوینده به حساب می آید ولی از ارکان اصلی که در درجه اول معامله و اقع شده ,کیفیت محصول می باشد.

خرید محصول با کیفیت عالی و قیمت بالا معامله ی یک طرفه است که از این داد و ستد یک طرف سود می برد ولی خرید مواد شوینده ی با کیفیت و قیمت مناسب هر دو طرف ( خریدار و فروشنده )از این نوع معامله سود می برند.

مواد شوینده

کیفیت انواع شامپو بچه

از آن جا که پوست نوزادان بسیار حساس و ظریف است می تواند بسیاری از مواد آلاینده مانند ذرات معلق در محیط یا گردو خاک را از خود عبور داده و جذب کند. به همین علت برای نوزادی متناسب با پوست آن شامپو های ویژه و کودکانه تعبیه شده است که محتویات این شامپو عبارتند از…….. .بعضی از سورفکتانت ها یا
سدیم ترید کست یا سولفات سدیم که به عنوان یک عامل پاک کننده ی ضد حساسیت عمل می کنند.

نوزادان از آن جا که دارای پوستی بسیار نازک و لطیف هستند ممکن است در مقابل نا ملایمت های خارجی از خود عکس المل نشان دهد. پس برای اینکه یک نوزاد سالم داشته باشید باید شامپوی با کیفیت بالا برای اوانتخاب کنید تا بی کیفیتی این محصول چربی پوست او را بیش از اندازه از بین نبرد و آن را دچار خشکی نکند که این عارضه ممکن است پس از مدتی تبدیل به اگزما و حساسیت شدید پوستی شود.

صابون بچه فیروز ۷۵ گرمی مخصوص کودکان باید ترکیبی داشته باشند که کودک دچار سوزش چشم نشود و مواد شیمیایی و رنگ نداشته باشد.

مواد شوینده

کیفیت صابون های بچه

انواع صابون های بچه که متناسب با پوست لطیف و حساس کودکان تهیه و تدارک دیده شده اند. در کنار ضد غفونی پوست ظریف کودکان دلبندتان هیچ نوع آثار و علائم خشکی از خود بر جای نمی گذارد بلکه طراوت و شادابی را نیز برای آن ها به ارمغان می آورند. این نوع از شوینده ها بسیار ملائم و دارای PH مناسب
و سازگار با پوست لطیف نوزادان هستند. شما می توانید از این محصول نمونه بر روی پوس صورت و بدن
نوزادتان استفاده کنید این محصول برای آن که بتواند شادابی پوست صورت و بدن نوزاد را دو چندان کند از ترکیباتی مانند

  • نرم کننده ها
  • گلیسرین
  • عصاره بابونه
  • اسانس های طبیعی و مجازبهداشتی

استفاده کرده است . این صابون ویژه و کوچک باید فاقد مواد حساسیت زا مانندلانولین باشد.

معمولا صابون های بچه را درون بسته بندی های دانه ای و جعبه ای به فروش می رسانند و در هنگام خرید باید مشخصات و استانداردهای روی بسته بندی مطالعه شود تا کودک نازتان دچار نوعی عارضه نشود.

کیفیت انواع شامپو های بدن

از گذشته تا امروزه بدن با مواد شوینده ی بسیار ی شسته و ضد عفونی شده است که این پاک کنندگی در گذشته با بیشتر صابون ها و امروزه با شامپو های بدن انجام می شود. شامپوی بدن زیر مجموعه ای از خانواده شامپو ها می باشد که آن هم جزء خانواده ی بزرگ محصولات شوینده است.

این شامپو ها متناسب با پوست بدن تهیه و توزیع شده اند. در این شامپو های مدرن از موادی مانند گلیسرین – آلئو ورا— روغن سویا — روغن زیتون و آرگان و غیره ….. استفاده شده است که خاصیت آب رسانی به
پوست را دارندو پوست را مرطوب می کنند. درانتخاب این محصول باید دقت داشت که حاوی مواد شیمیایی , موادافزودنی و یا مواد عطری نباشد و حدالامکان سعی شود از شامپو های حاوی سولفات استفاده نشود.

ضمنآ سعی کنید شامپو بدنی را خریداری نمائید که ترکیبات طبیعی داشته باشد و هیچ گونه به پوست سطحی شما آسیب وارد نکند.

مواد شوینده

خرید انواع محصولات شوینده

در جوامع امروزی که خرید جزء اساسی ترین و مهم ترین رکن زندگی است و زندگی امروزه را پر از تلاطم کرده است به نحوی که این خریدهای بسیار با زمان کم جور در نمی آید ولی با پیشرفت دانش و تلاش بشر این راه پر پیچ و خم آسان و سهل شده است.

نکته اینکه با وجود ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی که امروزه کل کشور را در بر گرفته شما می توانید از این فرصت استفاده نمائید و خریدهایتان را به صورت آنلاین و از طریق سایت های مجازی انجام دهید ما همیشه و در همه حال برای خرید کلی و عمده شما در دسترس هستیم.

مواد شوینده

لیست قیمت شوینده ها

امروزه با در نظر گرفتن تغییرات بسیار شدید و مداوم در نرخ انواع مایحتاج و کالاهای اساسی و همچنین غیر ضروری درج قیمت در سایت ها امری غیر ممکن و نشدنی هست به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم برای استعلام بروز ترین قیمت مواد شوینده در همه حوزه های پاک کننده با مشاوران زبده ما تماس بگیرید.

Views: 201

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *