مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مایع ظرفشویی با کیفیت تندیس

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات مایع ظرفشویی خوب تندیسرقابت یا برند بودنچرا مایع ظرفشویی  تندیسانواع مایع ظرفشویی  تندیس

در این روزها و در این بازار داغ مواد صابون بابونه گل کوه انتخاب محصولی که از هر جهت مناسب باشد بسیار سخت و دشوار است. ولی نگران نباشید مایع ظرفشویی طرح پریل تندیس که توسط شرکت ما بعنوان شرکت سمبل شیمی ساخته شده این امکان را برای شما فراهم نموده که براتی بتوانید محصول مورد نظر را از میان این همه تنوع محصولات شوینده براحتی انتخاب و خریداری نمائید.

یک مایع ظرفشویی علاوه برا پاک کنندگی بالا با یک قیمت مناسب و غلظت بالا و کف کنندگی فراوان را نیز داشته باشد.

در این میان شما میتوانید مایع ظرفشویی طرح پریل را انتخاب نمائید. که علاوه بر قدرت پاک کنندگی زیاد و غلظت بالا دارای قیمت مناسب و ارزنده نیز می باشد.

مشخصات مایع ظرفشویی خوب تندیس

ترکیبات این صابون بادام دیترون طوری است که با پوست دست سازگار بوده و هیچ ضرر و زیانی برای پوست دست ایجاد نمیکند. و علاوه بر آن غلظت این مایع به حدی است که باعث صرفه جویی در استفاده از مایع ظرفشویی و شستن بیشتر ظروف می شود. و براحتی غذا های چسبیده را از طرف جدا نموده و با رایحه خوشی که دارد مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی و خارجی از جمله بازارهای ترکیه و روسیه و سایر کشورها نیز شده است.

رقابت یا برند بودن

هر محصولی که از نظر کیفیت تولیدی بالا باشد و بتواند پاسخگوی سلیقه و نیاز مصرف کننده باشد می تواند محصول عالی و خوب و مورد پسند مشتری بشمار آید . بعضی از محصولات متاسفانه فقط بخاطرتبلیغات فراوان رسانه ای و در پی آن معروف و مشهور شدنو برند بودن دارای فروش های خوبی هستند و مورد توجه برخی از مشتریان قرار می گیرند.

اما شرکت سمبل شیمی (تندیس) با تکیه بر علم روز و داشتن دانش تولیدات و ترکیبات شیمیایی مدرن توانسته رقیب جدی در مقابل برند های مشهور و سرشناس باشد و جایگاه مناسبی را برای خود ایجاد کرده است که مایع ظرفشویی طرح پریل تندیس یکی از انواع تولیدات این شرکت بزرگ و نامی میباشد.

چرا مایع ظرفشویی  تندیس

با توجه به تنوعات محصولات شوینده در بازار ، مصرف کنندگان در کنار کیفیت و معروفیت محصولات به قیمت مناسب و مقرون بصرفه بودن خرید شوینده ها نیز توجه دارند.و از جهات دیگر نیز کیفیت و بسته بندی نیز در الویت خرید آنها نقش ایفا می کند.

کارخانه تندیس با توجه به این سلایق مایع ظرفشویی طرح پریل را تولید نموده و به بازار ایران و صادرات عرضه نموده. که از لحاظ کیفی با نایع ظرفشویی پریل ال که توسط شرکا پاک وش تولید می شود برابری و رقابت تنگاتنگی دارد و از نقطه نظر قیمت بسیار پائین تر از آن و مورد توجه در خرید مردم می باشد.به همین دلایل هست که میگوئیم مایع ظرفشویی طرح پریل تندیس جایگزین مناسبی برای پریل اصل می باشد.

انواع مایع ظرفشویی  تندیس

  1. مایع ظرفشویی  قرمز
  2. مایع ظرفشویی  سرمه ای

در ابتدا شرکت تندیس اقدام به تولید مایع طرح پریل سرمه ای نمود که این تولید پس از بررسی تقاضاهای بازار صورت گرفت و درآن زمان پاسخگوی تقاضا و مقدار مورد نیاز جامعه بود ولی در ادامه با توجه به تغییر سلیقه برخی از اقشار جامعه با توجه به اینکه تقاضا در نوع طرح پریل سرمه ای ادامه داشت شرکت تندیس به فکر افتاد تا مایع ظرفشویی طرح پریل قرمز را تولید نماید که این مایع از لحاظ کمی و کیفی چیزی از پریل اصل کم ندارد.

بازدیدها: 261

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *