مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تاجر مایع ظرفشویی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاجر مایع ظرفشویی گالنی محمدرضا اعلمیتاجر مایع ظرفشویی محمدرضا اعلمیتجارت مایع ظرفشویی باعمانتاجر مایع ظرفشوییمایع ظرفشویی کارخانه پاکال
تاجر مایع ظرفشویی محمدرضا اعلمی

تاجر مایع ظرفشویی ارزان قیمت به کسی اطلاق می‌شود،که در تجارت موادشوینده ارزان قیمت بخصوص مایع ظرفشویی تبحر خاصی دارد. و می‌تواند محصول خوبی رو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به بازار فروش برساند.

تاجر مایع ظرفشویی

تاجر مایع ظرفشویی گالنی محمدرضا اعلمی

محصول ظرفشویی گالنی یکی از مواردی است که در عین اینکه ارزان قیمت است و در عین حال محصولی باکیفیت است. این مایع در گالن های ۱۰ و ۲۰ لیتری بسته بندی می‌شود.و برای فروش به بازارهای هدف بوسیله تاجر مایع ظرفشویی ارسال می‌گردد. مکان های مورد نطر برای این مایعات ارگان ها و رستوران ها و هتل ها و مکان های عمومی می باشد که از لحاظ قیمتی ارزان تر از مایعات بسته بندی شده می باشد.

تاجر مایع ظرفشویی محمدرضا اعلمی

تجارت مایع ظرفشویی باعمان

عمان یکی از کشورهای عرب نشین و مرفه نشین است و در عين حال یکی‌از کشورهایی هست که مکان خوبی برای صادرات به کشورهای همسایه می باشد. به همین دلیل مایعات شوینده نیمه آماده و بیس از کشورهایی که قدرت تامین دارند از جمله ایران را وارد کشور خود می‌کند تا با تغییرات جزئی و بسته بندی های جدید به بازار هایی که خود در آنها بازاریابی انجام داده است را وارد می‌کند و به دست مصرف کنندگان می‌رسانند.اين افراد همان تاجران خوش فکری هستند که در زمینه فروش مواد شوینده از جمله مهم ترین و پرفروش ترین آنها که مایع ظرفشویی می باشد فعالیت میکنند‌. ودر این راه با قدم های استوار و محکم وارد می‌شوند و تا نهایی شدن هدف با تاجران و تولید کنندگان دیگر رقابت می‌اکنند و مایع ظرفشویی ارزان قیمت را خریداری کرده و به فروش می رسانند.

تاجر مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی کارخانه پاکال

شرکت پاکال با مدیریت آقای مهندس محمدرضا اعلمی یکی از قدیمی ترین و بهترین توليد کننده و تاجران مواد شوینده بخصوص مایع ظرفشویی ارزان قیمت در ایران هست که آوازه ایشان در اکثر کشورها به گوش رسیده و شنیده میشود.ایشان یکی از بزرگترین تولید کنندگانی هست که با هر سلیقه مشتری می‌تواند محصولی را تولید کند و همچنین در کیفیت هم کم نمی‌گذارند و با اخلاق نیکویی که در تجارت دارندو تمامی خریداران همیشه با رضایت کامل خرید انجام می‌دهند و جزء مشتریان دائمی ایشان می‌شوند.

Views: 0

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *