مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تاید تندیس

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت تاید تندیسقیمت تاید تندیستاید تندیسکارخانه تاید تندیسبازار تایدسایر محصولات تندیسصادرات تاید تندیستاید تندیسبسته بندی های تاید تندیسقیمت تاید تندیسحمل و نقل پودر لباسشویی تندیسقیمت تاید تندیسخرید و فروش تاید تندیس چگونه هست

در اغلب اوقات مشتریان برای گرفتن پودر تندیس با تماس گرفتن با شرکت اقدام به جستجو و بررسی کردن قیمت محصول در ابتدا می نمایند و در ادامه با سنجش تاید های دیگر در بازار و کیفیت آنها اقدام به خرید تاید تندیس می کنند تا بتوانند در بازار خرید و فروش مواد شوینده برای خود درامد مناسبی را کسب نمایند.

قیمت تاید تندیس

قیمت تاید تندیس

نام محصول وزن تعداد در کارتن قیمت کارتن یا کیسه/ تومان
تاید دستی ۵۰۰ گرم ۲۴ عدد ۱۰۵۰۰۰
تاید ماشینی ۵۰۰ گرم ۲۴ عدد ۱۲۵۰۰۰
تاید فله دستی ۱۰ کیلو ۱ کیسه ۴۹۰۰۰
تاید فله ماشینی ۱۰ کیلو ۱ کیسه ۵۹۰۰۰
تاید فله دستی ۲۰ کیلو ۱ کیسه ۹۸۰۰۰

قابل توجه مشتریان عزیز این قیمت ها در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲درج می شود که در این تاریخ معتبر و دارای اعتبار می باشد و در تاریخ های بعدی و سال های بعدی طبق نرخ روز اعلام خواهد شد.

قیمت تاید تندیس

تاید تندیس

تاید تندیس را می توان از تمامی مراکز فروش و فروشگاه های معتبر و مدرن در هر شهری یافت و نسبت به خرید آن اقدام نمود ولی برای خرید عمده برای عمده فروشی و برای صادرات آن باید به دفتر مرکزی کارخانه تندیس که در این سایت شماره تماس دفتر و کارشناسان قرار داده شده مراجعه نمود تا براحتی و با فراق بال نسبت به دریافت قیمت تاید تندیس و انجام معامله قطعی اطمینان حاصل نمود.

کارخانه تاید تندیس

کارخانه تندیس در کنار تاید مایع ظرفشویی طرح پریل را هم تولید می کند که مانند تاید تندیس پر طرفدار هست مایع ظرفشویی طرح پریل تندیس را خیلی از مشتریان برای فروش عمده در کسب و کار خود بصورت عمده خریداری می کنند.. خیلی ها بر این عقیده و باور اعتقاد دارند که کارخانه های موفق تولید کننده مواد شوینده برای فروش محصولات خود باید در سبد کالاهای خود حتما تاید را هم گنجانده باشند تا با تولید تاید و مایعات شوینده در زمره بهترین های بازار قرار گیرند. کارخانه تندیس نیط در کنار تولید انواع شوینده ها تاید تندیس را هم برای شستن لباس ها تولید نموده است.

بازار تاید

بازار تاید در ایران کجاست؟ این سوالی هست که خیلی از خریداران و تاجران داخلی و نیز صادر کنندگان تاید تندیس به دنبال پاسخی برای آن هستند که با پیداکردن این موضوع میتوانند با مراجعه به آن مرکز قصد خود را عملی نمایند. بدون تلف نمودن زمان و هزینه.

قیمت تاید تندیس

سایر محصولات تندیس

در این مبحث به دو مورد از کالاهای پر طرفدار کارخانه تندیس اشاره نمودیم که در کنار این محصولات انواع مایعات دستشویی، مایعات ظرفشویی در اوزان مختلف، انواع مایعات سفید کننده و جرم گیر و شامپو را می توان در سبد تولیدات این شرکت مشاهده کرد.

صادرات تاید تندیس

اگر نیم نگاهی به عملکرد چند ساله شرکت تندیس بیندازیم و واکنش کارخانه در مقابل فرصت ها و تهدید های ایجاد شده در بازار را توسط این کارخانه را بررسی نمائیم به این نتیجه خواهیم رسید که یکی از موفق ترین مجموعه های تولیدی که در امر تولید محصولات شوینده و بخصوص تولید تاید عملکرد و واکنش خوبی را از خود نشان داده و نه تنها کاهش تولید نداشته بلکه در قیمت تاید تندیس که حداقل هست  تولید خود را افزایش داده است کارخانه تندیس هست. این کارخانه با افزودن خط تولید جدید و بکار گیری نیروس انسانی بیشتر اقدام به راه اندازی و تاسیس خطوط جدید برای افزایش عملکرد و بهره وردی نموده که جزء خوبها ایران در امر صادرات نیز شناخته شده است.

تاید تندیس

بسته بندی های تاید تندیس

شرکت تندیس برای اینکه محصولات شوینده خود را بتواند در بسته بندی های شیک و زیبا به بازار عرضه نماید با بکار گیری تیم متخصص طراحان و الگو سازان در ساخت و طراحی شوینده های مطرح کشور اقدام به طراحی لیبل های زیبا و ساخت بطری ها و جعبه های مقاوم و درجه یک نموده تا در پروسه تولید تا بازار رسانی و پس از ساخت مواد شوینده آنها را داخل بطری ها و جعبه ها و کیسه های بسیار شیک و زیبا پر نموده و برای فروش در بازار های داخلی و خارجی روانه نماید.

قیمت تاید تندیس

حمل و نقل پودر لباسشویی تندیس

اولین گزینه ای که بعد از خرید پودر لباسشویی در ذهن خریداران متبادر می شود  این است که چگونه محصول خریداری شده را به انبار خود انتقال دهم ؟ حمل و نقل و چگونگی  بارگیری و باربری و هزینه حمل و نقل می باشد که مطالعه و محاسبه این مورد بسیار برای خریداران حیاتی و مهم می باشد که در صورت تهیه و تامین خودرو با هزینه های کمتر منجر خواهد شد به رسیدن کالا با قیمت کمتر به دست خریدار و احساس رضایتمندی و اشتیاق بیشتر برای خرید دوباره.

کارخانه تندیس با انعقاد قرارداد های کاری و حمل با کامیون های مدرن با شرکت های حمل و نقل سراسری بستری را فراهم نموده است تا در سایه اطمینان و امنیت و بیمه نامه های صادر شده تمامی بارهای این شرکت در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل بارگیری شده و با حداقل هزینه از مبدا شرکت تندیس به مقصد مورد نظر مشتریان ارسال شود.

کارخانه تندیس سیاست کاری خود و مجموعه پائین دست خود را بر مشتری مداری نهاده و رضایت مشتری حرف اول کارخانه می باشد.

قیمت تاید تندیس

خرید و فروش تاید تندیس چگونه هست

در تماس برخی از مشتریان با دفتر فروش تاید تندیس با این چالش مواجه می شویم که مشتری خواهان خرید بدون دغدغه از کارخانه با بهترین قیمت و حمل سریع بار برای فروش می باشد و اینکه چگونه می توان بار عمده شرکت را با حداقل قیمت تاید تندیس خریداری نمود.

 

بازدیدها: 832

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *