مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر رختشویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاریخ مصرف پودر رختشوییمیزان مصرف پودر رختشویینوع خرید پودر رختشویی مرکز فروش پودر رختشوییترکیبات پودر رختشوییاقسام پودر رختشویی

آیا شما هم موافقید که یکی از اصلی ترین گزینه های اصلی در زمان خرید قیمت کالا هست؟  صابون دستشویی سیو نیز در زمانی که خریدار قصد تهیه و اضافه کردن ان به سبد خرید خانواده خود را دارد ابتدائا به قیمت درج شده روی بسته بندی توجه ویژه کرده و پس از همخوانی ان با بودجه خود اقدام به خرید نهایی می کنند.

تاریخ مصرف پودر رختشویی

چرا برای مصرف پودر رختشویی هم تاریخ تولید و انقضایی تعیین شده است؟
مثل هر کالا و یا محصول غذایی و دارویی که دارای تاریخ تولید و مصرف می باشد که روی جعبه آن محصول ثبت شده است برای پودر رختشویی نیز این تاریخ مصرف وجود دارد که در بیشتر مواقع تاریخ تولید و انقضاء آن دو سال تعریف شده است که زمان استاندارد، خوب و عالی برای شستشو و تمیزکنندگی با کیفیت لباس ها خواهد بود.

میزان مصرف پودر رختشویی

صابون دورو ۴ عددی که دارای کیفیت استاندارد و کوالیته و اکتیویته خوبی باشد معمولا با یک پیمانه پر از بطری تعریف شده برای استفاده پودر پاسخگوی شستشوی تمیز و بدون لکه لباس ها برای یکبار می باشد و بسته به نوع پودر دستی و ماشینی دارای میزان مصرف متفاوتی می باشد که معمولا این مقدار مصرف با یکی دو بار استفاده توسط خانمهای خانه دار و سایر مصرف کنندگان مقدار آن دست آنها می آید و میتواند مقدار مناسب را برای شستشو استفاده نماید که معمولا برای هر بار شستشو ۶۰ گرم پودر رختشویی کافی هست.

نوع خرید پودر رختشویی

انجام خرید و نحوه و نوع خرید در هر کالا نسبت به کالای دیگر حتما مقداری توفیر دارد ولی بصورت کلی نحوه خرید توسط خریدان که عموم مردم هست و در کنار ایشان عمده فروشانی که دارای خرید عمده و کلی اجناس هستند تقریبا مشابه هست. با این تفاوت که خرید عموم مردم بصورت جزئی و خرده فروشی هست و خرید عمده فروشان از کارخانه و بصورت حجم زیاد و کلی. ولی کلا مراکز و مکانهایی وجود دارد که خریدار برای خرید به آن مکان مراجعه نموده و نوع و میزان مشخصی از محصول مورد نظر را میخرد.


مرکز فروش پودر رختشویی

در کنار و مجاورت خریدار و خریداران عوامل تولید کننده یا همان فروشنده یا فروشندگان قرار دارند که میتوان با در کنار هم قرار دادن این ها یک مرکزیت خوب برای خرید و فروش خوب و استاندارد و تعریف شده با معیارهای جهانی ایجاد نمود که در آن مراکز فروش خریدار و فروشنده هر دو از خرید و فروش خود رضایت دارند و چرخه کامل حوزه را طی فرایندی ساده و منظم طی می نماید تا یک محصول قابل مصرف مانند پودر رختشویی از شرکت تولید کننده به فروشنده عمده رسیده و آن مکانی باشد برای بازار فروش عمده و خرده پودر رختشویی در شرایط عادی و طبیعی.

ترکیبات پودر رختشویی

احتمالا برای خریداران عمده و عموم خریداران و مصرف کنندگان زیاد مهم نباشد که پودر از چه موادی تهیه و تولید می شود و فرایند تولید و فرمولاسیون پودر به چه صورت هست و تعیین می شود. ولی خالی از لطف نیست بدانید که معمولا در ساخت پودر رختشویی از موادی همچون سولفات سدیم، کلراید سدیم، اسید سولفوریک و اسید سولفونیک و پر کننده های پودر ساخته و تولید می شود.

اقسام پودر رختشویی

پودرهای رختشویی جزء شوینده های صنعتی در بازار هستند که با توجه به توسعه همه جانبه جامعه از لحاظ وسعت جغرافیایی و جمعیت حاضر و در پی آن کمبود منابع و سرمایه و مواد مورد نیاز برای همگان بیشتر افراد بشر لازم است برای گذران زندگی دنبال کار باشند که این مورد باعث ایجاد زندگی ماشینی و استفاده از پودر رختشویی دستی برای شستن رخت و سطوح با دست و شستشوی البسه با ماشین لباسشویی تمام اتومات و مدرن می باشد.

Views: 233

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *