مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر رختشویی ساگیس

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارخانه پودر رختشویی ساکیستنوع پودر رختشویی ساگیسبازار فروش پودر رختشویی ساگیسقیمت پودر رختشویی

در پی افزایش قیمت ها در سال ۱۳۹۹ و نوسانات شدید قیمت ها صابون آلوئه ورا گل سیتو ساگیس قیمت پودر خود را ثابت نگه داشته و با در الویت قرار دادن حقوق مصرف کننده و حمایت همزمان از مصرف کننده و تولید کننده مشغول تولید با توان بالا می باشد. پودر رختشویی ساگیس با توجه به نوظهور بودن برند و محصول بایستی همزمان با داشتن کیفیت مرغوب و درجه یک دارای قیمت مناسب نیز باشد تا بتواند بازار را در فروش بدست گیرد.

کارخانه پودر رختشویی ساکیس

آیا خرید مستقیم از کارخانه و خود برند اصلی برای شما مهم می باشد؟ برای خرید محصول صابون آلوورا مکس لیدی ساگیس از خود کارخانه کافی هست بر روی شماره تلفن ثبت شده در همین سایت کیلیک نموده تا در اسرع وقت به کارشناس و مدیریت فروش مجموعه فروش کارخانه پودر رختشویی ساگیس متصل شوید و با خرید مستقیم و با کیفیت از کارخانه ساگیس خرید لذت بخشی را در کوتاه ترین زمان و مسیر ممکن تجربه کرده باشید.

تنوع پودر رختشویی ساگیس

با توجه به نوظهور بودن پودر رختشویی که با برند ساگیس در کشور شروع بکار نموده است و در انواع تولیدات هم برای مراکز فروش داخل کشور و هم برای صادرات به کشورهای مجاور دارای تولیدات متنوع با اوزان مختلف می باشد. هم اکنون تولید و عرضه پودر های رختشویی زیر در دستور کار این شرکت می باشد:

  • پودر رختشویی ۵۰۰ گرم
  • پودر ماشینی ۵۰۰ گرم
  • پودر دستی و ماشینی ۵ کیلوگرم
  • پودر دستی و ماشینی ۱۰ کیلوگرم

شایان ذکر است که تولیدات شرکت ساگیس با عنایت به اینکه جدید ترین پودر شوینده در ایران می باشد برای جا باز کردن در بازار از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید محصولات خود استفاده می کند تا در کنار تولید محصولات با کیفیت بازار فروش برای سهم خود ایجاد نماید.

بازار فروش پودر رختشویی ساگیس

حتما می دانید که امروزه با توجه به شیوع و گسترش انواع ویروس ها و در پی آن انتشار و همه گیری بیماری های گوناگون شناخته شده و ناشناس بازار خرید و فروش انواع مواد شوینده و در بین انها پودر رخشویی نیز داغ شده و رواج عجیبی پیدا نموده است و مقدار مصرف پودر رختشویی و مواد شوینده ها افزایش چشمگیری داشته است که این موضوع باعث شده است تا کارخانه های تولید کننده مواد شوینده با حداکثر توان و بکار گیری نیروهای انسانی خود در فوت تایم شیفت ها میزان تولید خود را بالا ببرند.

قیمت پودر رختشویی

همانگونه که اشاره شد پودر ساگیس در کنار این موضوع که پودر شوینده ای جدید و نو هست که وارد بازار رقابت در مراکز فروش در ایران شده است در کنار مرغوبیت پودر که حکایت از بکار گیری از مواد اولیه با کیفیت خوب هست قیمت مناسب و ارزانی را برای پودر رختشویی ساگیس تعیین شده است تا مصرف کنندگان تمایل بیشتری برای خرید این شوینده داشته باشند. .

برای اطلاع از اخرین و بروزترین قیمت پودر رختشویی این کارخانه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Views: 248

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *