مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش پودر رختشویی دکوپلاس

آنچه در این مقاله می خوانید...

سابقه ساخت پودر لباسشوییپودر ماشینی دکوپلاس چیستلیست پودر های لباسشویی دکوپلاسطریقه مصرف پودر لباسشویی ماشینی دکوپلاسکارکرد پودر لباسشویی دکوپلاس

پودر رختشویی دکوپلاس از جمله مواد شوینده ای م ی باشد که توانسته میزان رقابت پذیری را در بازار شوینده ها افزایش داده و میزانی از فروش در بازار را به خود اختصاص دهد.در ادامه ارائه و آشنایی با مواد شوینده لباسشویی به معرفی یک شوینده بسیار با کیفیت با نام تجاری پودر رختشویی دکوپلاس  میپردازیم که با داشتن کیفیت متفاوت و ظاهری زیبا بسیار موفق عمل نموده است.

سابقه ساخت پودر لباسشویی

در ابتدای بوجود امدن مواد شوینده و موادی که عمدتا برای تمیز کردن لباس و بدن انسان ها در قدیم الایام استفاده میشد، ماده تمیز کننده جامد صابون پن پین بعنوان نخستین شوینده مطرح شده بود که بعد از پیشرفت ها و گذر زمان و افزایش جمعیت و گسترش انسانها در تمام نقاط کره زمین دیگر تولید و پخش نمودن این صابون های تولیدی در کل کره زمین امکان پذیر نبود و این امر محال می نمود.

در همین دوران بود که انسان به فکر تولید یک شوینده متفاوت دیگر با میزان و حجم تولیدبیشتر و فراوان تر افتاد تا بتواند نیازهای تمام افرا درخواست کنندگان و استفاده کنندگان در تمام نقاط جهان را پوشش دهد که این ایده منجر شد به ساخت پودر لباسشویی ابتدا در نوع دستی آن و پس از مدتی در نوع ماشینی.

در ابتدای پیدایش این نوع ماده شوینده که یک ایده و فناوری نو و تازه بحساب می آمد، ساخت صابون پن درماتولوژیک در نوع دستی و رختشویی آن ساخته شد که بیشتر نوع استفاده بدین صورت بود که ابتدا لباس ها و پارچه ها و ملحفه های مختلف را درون ظروف بزرگ ریخته و با اضافه نمودن لباس ها و آب به داخل آن کف فراوانی ایجاد میشد که پس از انجام شستشو لباس ها کاملا تمیز و پاکیزه میشدند و احساس خوشایندی را به مصرف کننده گان القا میکرد.

پودر ماشینی دکوپلاس چیست

در ایام و روزهای سخت اقتصادی که با تحریم های گوناگون کشورمان روبرو هستیم تولید انواع پودر های لباسشویی مثل پودر رختشویی دکو پلاس از افتخارات تولیدی در کشور می باشد که با توجه به تمامی محدودیت ها این پودر با کیفیت عالی تولید شده است. پودر رختشویی دکوپلاس و انواع پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی این شرکت از جدیدترین نسل این پودرها می باشدکه مصرف کنندگان بتوانند گزینه های خوب زیادی را برای انتخاب کردن داشته باشند و پودر خوب و با قیمت مناسب را برای شستشو خرید تهیه نمایند.

پودر رختشویی دکوپلاس که  یکی از بروز ترین و اخرین پودرهای رختشویی در کشور و بهترین نسل پودرها می باشد که به توسط شرکت آرتا و با سفارش ساخت و تولید شرکت شیمیایی بهشو آفرین ساخته و به بازار و مراکز فروش کشور ارائه می شود.

پودر رختشویی دکوپلاس در مدت زمان کمی که شرکت شروع به کار نموده است توانسته در سایه سه مورد کیفیت بالای محصول ، بسته بندی جذاب و زیبا و سایزها و وزن های متفاوت و مورد نیاز مشتریان فروش های خوبی را داشته باشد.

لیست پودر های لباسشویی دکوپلاس

  1. پودر لباسشویی ماشینی دکوپلاس نیم کیلویی
  2. پودر لباسشویی ماشینی دکو ۳ کیلوگرمی
  3. پودر لباسشویی ماشینی دکو ۱۰ کیلوگرمی
  4. پودر رختشویی دستی دکوپلاس ۱۰ کیلویی

طریقه مصرف پودر لباسشویی ماشینی دکوپلاس

  • مقدار مصرف لباس های خیلی چرک ۱۸۰ گرم
  • مقدار مصرف لباس های چرک ۱۵۰ گرم
  • مقدار مصرف لباس های نیمه چرک ۱۲۰ گرم

پودر ماشینی دکوپلاس  طوری فرمول بندی شده است که در زمان استفاده و شستن لباس ها توسط ماشین لباسشویی چون دارای سیستم هوشمند کنترل کف می باشد کف اندازه ای را با توجه به مقدار کثیفی لباسها ایجاد می نماید و کف تولید شده از مخزن آن بیرون نمی ریزد .

کارکرد پودر لباسشویی دکوپلاس

  • لکه بری قوی و براق کننده البسه
  • درخشندگی بیشتر لباسها و حفظ کیفیت پارچه
  • محافظت بیشتر از بافت لباسها در هنگام شستشو
  • طراوت ماندگارتر در البسه به مدت طولانی

برای خرید و یا دریافت نمایندگی فروش این محصول براحتی می توانید با کارشناسان شرکت مشاوره نمائید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

Views: 483

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *