مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع دستمال کاغذی توالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاریخچه تولید دستمال کاغذیانواع دستمال کاغذی هاویژگی دستمال کاغذی توالتمرکز خرید و فروش دستمال کاغذی توالتاعطای نمایندگی فروش دستمال کاغذی به فروشندگان خبره
دستمال کاغذی

دستمال کاغذی ها یا دستمال هایی که مخصوص سرویس بهداشتی هستند مخصوص کسانی است که حساسیت زیادی دارند و باید دائما از آن استفاده کنند. این نوع دستمال ها بسیار خرید و فروش می‌شود.

تاریخچه تولید دستمال کاغذی

دستمال کاغذی یک کالای بهداشتی محسوب می‌شود. که خرید آن برای هر خانه ای ضروری و الزامی می باشد. امروزه به دلیل رعایت بهداشت بسیار از این دستمال ها استفاده می‌شود. حتی در م آقای که افراد دسترسی به آب ندارند و می‌خواهند دست خود را پاک کنند از این کالا استفاده می‌شود. در کل یک کالای پرمصرف است و در دسترس همگان است.

 

دستمال کاغذی

انواع دستمال کاغذی ها

دستمال هابا توجه به نوع بسته بندی و کیفیت مختلف هستند و تنوع زیادی دارد.دستمال های جعبه ای روی تعداد مختلف هستند و هم اینکه از نظر طرح و کیفیت که آیا طرح آن رنگی است یا ساده ؟ یا اینکه برجسته است یا ساده؟ همه‌ی ابن م آرد در قیمت آن تاثیر دارد. در دستمال های رولی که به صورت چند لایه بودن متفاوت است و هرچه تعداد لایه های آن بیشتر باشد جذب رطوبت را به خوبی انجام می دهد. همه‌ی این موارد در قیمت و نوع بسته بندی تاثیر دارد‌.

دستمال کاغذی

ویژگی دستمال کاغذی توالت

دستمال کاغذی توالت یک‌نوع از چندین بسته بندی دستمال ها می باشد که ویژگی های خاصی دارد‌. این دستمال ها بر روی یک رول مقوایی بسیار محکم پیچیده می‌شود و دستمال هایی به اندازه‌ی کف دست می باشد که به هم متصل شده اند و با کمی کشیدن جدا شده و قابل استفاده است. اینها از لحاظ لطافت و لایه بندی و همینطور رنگبندی و معطر یا ساده بودن با هم تفاوت دارند.ولی اکثر افراد از دستمال های سفید و ساده خریداری کرده و استفاده می‌کنند.

دستمال کاغذی

مرکز خرید و فروش دستمال کاغذی توالت

کارخانه پاکال با فروش محصولات بهداشتی سوپکس،در تمامی نقاط کشور یکی از بزرگترین مراکز فروش دستمال کاغذی در ایران است. دستمال کاغذی های توالت که یکی از با کیفیت ترین نوع دستمال های تولیدی این شرکت است که در تنوع بالا طراحی و ساخته می‌شود. این نوع محصول پرطرفدارترین نوع تولیدات است. هرچه تعداد لایه های این دستمال ها بیشتر باشد و ضخامت آنها بیشتر شود قدرت جذب آن بالاتر می رود.

دستمال کاغذی

اعطای نمایندگی فروش دستمال کاغذی به فروشندگان خبره

واحد تولید شرکت پاکال با تولیدات متنوعی که دارد و همینطور در تمامی مناطق کشور فروش های خوبی داشته و دارد. به این دلیل ترجیح می‌دهد که برای فروش های عمده‌ی خود نماینده فروش بگیرد. برای همین دنبال افرادی خبره و متخصص در کار خرید و فروش می باشد. برای همین موضوع اطلاعیه بابت اخذ نمایندگی فروش در نظر گرفته شده است.

داشتن نماینده فعال فروش در استان های مختلف کشور می تواند این توانمندی را به کارخانه بدهد که سیستم فروش خود را بهبود بخشد. چرا که با وجود نمایندگان توانا در حوزه فروش و توزیع انواع دستمالهای کاغذی و مسواک این امکان وجود دارد که خریداران براحتی و بدون صرف هزینه زیاد خرید عمده و خرده خود را انجام دهند. خرید از نمایندگان فروش ما دارای مزایایی هست که شما را دعوت به خرید از آنها می کنیم.

بازدیدها: 19

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *