مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مسواک با ارزانترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلایل استفاده از مسواکخرید مسواک ارزان را از کجا تهیه کنیم؟خرید مسواک خرید مسواک ایرانی یا خارجی ؟مدیریت فروش شرکت پاکال محمد رضا اعلمی
قیمت مسواک

خرید مسواک با ارزانترین قیمت تنها از شرکت پاکال امکان‌پذیر می باشد. هر گرانی که نشانه ی کیفیت نیست پس این دیدگاه نباید ذهن هر خریداری را از خود منحرف کند و این نکته را باید مد نظر داشت که قیمت و کیفیت هردو برای خریداران مهم می باشد پس باید کالایی با کیفیت و قیمتی مناسب تولید کرد.

دلایل استفاده از مسواک

بهداشت دهان و دندان از قدیم الایام رایج بوده و در ادیان و احادیث دینی هم بسیار سفارش شده است و در زمان های بسیار دور که مسواک و خمیر دندان وجود نداشت از چوب های مخصوصی که به دهان و لثه آسیب نرساند مسواک هایی تهیه می‌کردند و با نمک دهان خود را شستشو می دادند.مسواک یک کالای ضروری برای هر شخصی می باشد و بهداشت جهانی هم به این موضوع بسیار توصیه می‌کنند. که در سه نوبت از شبانه روز دندان های خود را با مسواک و خمیر دندان بهبود بخشید و در رعایت بهداشت و دهان کوشا باشید.

خرید مسواک ارزان را از کجا تهیه کنیم؟

در تهیه و تولید هر محصول یا کالایی قیمت و کیفیت هردو در یک یک کفه ترازو قرار دارد و هردو تعیین کننده فروش کالا و میزان فروش محصول مورد نظر می‌شود از این نظر هر محصولی که وارد چرخه تولید می‌شود بهای تمام شده دارد و این هم بستگی به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن دارد. بسیاری از شرکت ها به دنبال تولید کالای بی کیفیت و حاشیه سود بالا هستند و از این طریق مشتریان کمتری را به دست می آورند اما شرکت پاکال به دنبال کیفیت هر چه بالاتر و بهتر و با سود کمتری برای خود و بالاترین سود برای پخش کننده ها و مصرف کننده ها می باشد.

خرید مسواک
خرید مسواک ایرانی یا خارجی ؟

مسواکهای خارجی با توجه به اینکه از کشور دیگری وارد کشور می شوند بالطبع به دلیل گمرکات بالایی که دارد تا به دست مصرف کننده برسد هزینه های گزافی را باید پرداخت کند و با قیمت بالایی به مصرف کننده نهایی می‌رسد ولی در کشور ما به دلیل اطلاعات ناکافی عده ای از افراد که تمایل به خرید محصولات خارجی دارند خریداران را تشویق به خرید این محصولات می‌کنند غافل از اینکه بهترین محصولات و با کمترین هزینه ها را می توان در کشور خودمان تولید وتهیه کنیم تا با ارزانترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برسد.

مدیریت فروش شرکت پاکال محمد رضا اعلمی

تیم فروش شرکت پاکال

آدرس دفتر مرکزی:

تهران اکباتان خیابان حنانی خیابان نفیسی پلاک۷۸

آدرس کارخانه:

مشهد کیلومتر ۳۵ جاده نیشابور

تلفن واحد فروش:

۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳

۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۸

بازدیدها: 11

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *