مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مایع ظرفشویی گالن ۲۰ لیتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مایع ظرفشویی گالنیشرکت تولیدی مایع شوینده گالنیحمل رایگان مایعات شوینده گالنی
مایع ظرفشویی گالن

آیا میدانید فروش مایع ظرفشویی در گالن های ۱۰ و ۲۰ لیتری در بازار مشتریان زیادی را دارد؟ بهتر است بگوئیم حدود ۳۰ درصد از خانوارها برای خرید و مصرف مایع ظرفشویی روزانه و روتین منزل به سراغ شوینده های گالنی می روند.

بیشترین حجم خریدی که در خصوص مایعات ظرفشویی گالنی در ادارات و پادگان ها و امثال آن انجام می شود مایع ظرفشویی گالنی در حجم ۲۰ لیتری می باشد. جهت خرید این نوع شوینده های گالنی پیشنهاد می شود با کارخانه تولیدی آن واقع در تهران ارتباط برقرار نمائید.

برای دیدین اطلاعات بیشتر در مورد محصولات به این بخش مراجعه فرمایید.

مایع ظرفشویی گالن

انواع مایع ظرفشویی گالنی

شوینده هایی که در بازار امروزه بیشترین و معروفترین نامبرده می شود مربوط هست به شوینده ظرفشویی. چرا که همه روزه و به صورت مداوم در طی روز چندین بار مورد استفاده قرا میگیرد.

مایعات ظرفشویی در چندین نوع رنگ و اسانس و عطر مورد تولید و عرضه از طرف کارخانه شوینده پاکال می باشند. این نوع شوینده ها با استفاده از بهترین مواد اولیه ای که در ایران موجود هست تهیه می شود. اسانس های بسیار عالی و باکیفیت که دارای بهترین پخش بو و معطر می باشند.

مایعات ظرفشویی که در قالب شوینده های گالنی پر فروش در ایران در حال عرضه عمومی می باشد در گالن های بزرگ که بیشتر ۲۰ لیتری هست با کیفیت های متنوع و استاندارد به خریداران انبوه که شامل ارگان ها و پادگان ها و امثال اینها خواهد بود قابل ارائه خواهد بود.

مایعات ظرفشویی که در سبد تولیدی شرکت قرار دارد شامل موارد زیر می باشد:
ردیف نام محصول
۱ مایع ظرفشویی ۵۰۰ گرمی
۲ مایع ظرفشویی ۱۰۰۰ گرمی
۳ مایع ظرفشویی ۴ لیتری
۴ مایع ظرفشویی ۱۰ لیتری
۵ مایع ظرفشویی ۲۰ لیتری

مایعات ظرفشویی که در این محموعه تولید می شود با آخرین دانش روز کشور آمیخته شده و با عنایت به بکار گیری دستگاه های جدید در کارخانه منجر به ساخت مرغوب ترین انواع شوبنده در بین برند ها شده است.

شرکت تولیدی مایع شوینده گالنی

شرکت شوینده بهداشتی پاکال با توان تولید ۲۰۰ تن انواع شوینده در روز قادر به ارائه محصولات در داخل کشور و پاسخگویی به نیازهای فروشگاه های بزرگ کشور می باشد و در عین حال با این ظرفیت تولید می توان این انتظار را داشت که گوشه ای از ظرفیت صادراتی شوینده ها به سایر کشورها را نیز مدیریت و صادر نمود. برای همین منظور تیمی متشکل از نیرو های زبده و با تجربه مذاکرات مفیدی را با تاجران کشورهای دیگر انجام می دهند تا اقدامات و مقدمات لازم برای صادرات این نوع کالا نیز به بهترین نحو انجام پذیرد.

برای چگونگی مصرف محصولات  به این بخش می توانید مراجعه کنید.

مایع ظرفشویی گالن

حمل رایگان مایعات شوینده گالنی

یکی از مهترین دغدغه هایی که خریداران و بنکداران عمده فروش برای خرید و سفارش محصولات شوینده خود در سر دارند موضوع حمل و ارسال بار خریداری شده از شرکت تولیدی شوینده می باشد. از الویت ها و سیاست های اصلی شرکت رفع نگرانی و دغدغه خریداران از این حیث می باشد و ترتیباتی را فراهم نموده است که بار شوینده خریداری شده توسط مشتریان بصورت حمل مستقیم و رایگان برای این مشتریان ارسال شود.

بازدیدها: 28

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *