مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه پودر رختشویی ساگیس

آنچه در این مقاله می خوانید...

پودر رختشویی ساگیس را از کجا بخریم ؟نمایندگی فروش پودر ساگیس پودر رختشویی ارزان قیمت با کیفیت ترین پودر برای صادراتپودر رختشویی ساگیسمزایای پودر صادراتی
پودر دستی

کارخانه پودر رختشویی ساگیس با سابقه ی طولانی در تولید صابون خاویار اصل مکس لیدی پیشینه دیرینه و درخشانی که دارد ولی دو سالی هست که با تولید پودر ساگیس در بسته بندی های شکیل و زیبا مشتریان زیادی رو به خود جذب کرده و اعتبار خوبی رو کسب کرده است وبه دلیل تولید پودر با کیفیت با پودرهای برند هم رده شده و در این میان حرفی برای گفتن دارد .

پودر رختشویی ساگیس را از کجا بخریم ؟

پودر ساگیس در کارخانه تبریز و شهرک صنعتی تولید میشود. صابون خاویار تاچ می ساگیس را در مجموعه تولیدی بسیار مجهزی با همراه داشتن ماشین آلات مدرن و نیروی انسانی متبحر و با مهارت با یک مدیریت قوی و کاردان تولید و برای توزیع و بازارسانی در مناطق مختلف بارگیری و ارسال می شود.

نمایندگی فروش پودر ساگیس

پودر رختشویی ساگیس را به جرات می توان پودری نامید که از جدیدترین فرمول روز دنیا و استاندارد جهانی در تولیدات خود استفاده نموده است. این کارخانه برای تولیدات خود در کل ایران دارای نمایندگی های مجاز و معتبر برای فروش هست که با داشتن مزایایی برای توزیع و فروش آن در خدمت خریداران عمده کل کشور هست.


پودر رختشویی ارزان قیمت

آیا می دانید یکی از ارزان ترین پودر های رختشویی در ایران پودر رختشویی ساگیس هست؟

بله پودر رختشویی برند ساگیس با توجه به نو ظهور بودن برند و تازه وارد بودن در جمع بهترین های پودر رختشویی در ایران در مدت زمان بسیار اندکی توانسته محصول خودش را در بین خریداران و عمده فروشان جا دهد.


با کیفیت ترین پودر برای صادرات

اگر بدنبال پودرشوینده با کیفیت برای صادرات آن به سایر کشورها هستید ما در کنار شما خواهیم بود تا با انجام مشاوره و راهنمایی های صورت گرفته مشتریان و خریداران بتوانند بهترین انتخاب را در بین دهها برند متنوع در ایران داشته باشند. مزایایی که باید پودر رختشویی صادراتی باید داشته باشد تا در سایه ان بتواند راهی را برای ورود به کشورهای دیگر داشته باشد را در ادامه خواهیم شمرد تا با شناخت بیشتری به مطالعه و بررسی آن بپردازیم.

پودر رختشویی ساگیس

مزایای پودر صادراتی

همانطور که اشاره شد پودر رختشویی  ساگیس برای اینکه توان و ویژگی های لازم را برای صادرات به دیگر کشورها را داشته باشد و بتواند با رقبای خود مانند پریل باید دارای مزایایی باشد تا با داشتن آنها که در زیر به آن اشاره خواهد شد با قدرت به آن کشورها صادر شود:

  • پاک کنندگی بالای پودر شوینده
  • کف فراوان ایجاد شده در زمان شستشو
  • قیمت مناسب پودر رختشویی
  • اسانس و عطر خوشبوی پودر

بازدیدها: 206

محمدرضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *